airsoft target
1 bericht
• Pagina 1 van 1
airsoft target
Hallo
Ik heb een code voor airsoft via internet verkregen, deze heb ik zelf een beetje aangepast .
Nu wil ik eigenlijk als target 1 is geraakt de leds uit gaan en als dan target 2 is geraakt ook de leds uit gaan en dat die dan verder gaat met de case.
Heb al wat zelf geprobeerd ik kom hier niet uit ben wel een noob hopelijk kan mij iemand helpen .
Ik heb een code voor airsoft via internet verkregen, deze heb ik zelf een beetje aangepast .
Nu wil ik eigenlijk als target 1 is geraakt de leds uit gaan en als dan target 2 is geraakt ook de leds uit gaan en dat die dan verder gaat met de case.
Heb al wat zelf geprobeerd ik kom hier niet uit ben wel een noob hopelijk kan mij iemand helpen .
- Code: Alles selecteren
case 5:
StartTime = millis(); // start timer
hit = 0; // reset the number of times the target has been hit. you have 3 shots until it moves to the next one
delay(RandomTime);
while(hit < 1){
// read sensors for random mode
HeadSensorReadingRandom = analogRead(HeadSensor);
TorsoSensorReadingRandom = analogRead(TorsoSensor);
LegSensorReadingRandom = analogRead(LegSensor);
LegSensor1ReadingRandom = analogRead(LegSensor1);
// light the target to hit
digitalWrite(Led4yellowPin, 1);
digitalWrite(Led4redPin, 0);
digitalWrite(Led4greenPin, 0);
digitalWrite(Led1yellowPin, 1);
digitalWrite(Led1redPin, 0);
digitalWrite(Led1greenPin, 0);
ActualTime = millis(); // measure the actual time
Timeout = ActualTime - StartTime; // calculate the time that has passed since the target was active
// if the sensor reading is greater than the threshold:
if (LegSensor1ReadingRandom >= sensitivity || HeadSensorReadingRandom >= sensitivity ) {
hier de code als sensor 1 of 2 wordt geraakt gaat leds uit van de target wat geraakt wordt, als ze allebij geraakt zijn krijg je wright(3) en gaat die verder met de random
// update the LED pin itself:
wright(3);
hit = 3;
}
//if the target has been active for too long (more than 20s), you've timed out
if (Timeout >= 4000) {
wrong(15);
hit = 3;
RandomOFF = RandomOFF + 200;
delay(15000);
}
}
// one less target to the end of random mode
RandomOFF = RandomOFF + 1;
break;
Advertisement
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten